Led 27.09.2020
Po ju hap nje situat qe po me del prej
Duarsh dhe nuk di ca te bej ndihem shum keq dhe spo me rri truri ne vend.
Shiko e gjith ceshtja eshte qe ndihem
Kaq shum e refuzuar dhe e shenjestruar
Nga te gjithe.Ne fillim dergova
I mesazh te gjat n grup e klases
Ne wacap sepse doja te sqaroja
Ca genjeshtra e keqkuprime aty
Sepse ka 3,4 koka qe me kan inat
Dhe nxisin tjeret kunder meje.
Njeren e mora vecmas ta sqaroja
Sepse ajo kishte hap shum sharje e shpifje ne miqesin e vet per mua
Kur e kapa vecmas ajo i tha shoqes se vet te iki,e po fliste me mua,jo un skam gje kam shoqerin time,un i fola per ca me kishte ber qe te rregullonte qendrim
Kurse te shoqet e veta kishte shpifur
Sikur un i kisha kerkuar shoqeri asaj e i kishte then nja 100 genjeshtra e sharje.Nejse un u sqarova e me ato po kjo shtriga qe debatova me ofendoi kur u sqarova nderkoh shoqeve te veta si bente pershtypja sa i kishte mashtruar ajo e si sillej prap me te rrin.
Gjithcka ndodhi njera pas tjetres.
Cdo problem ndodhi njeri pas tjetrit.
Pastaj problemi filloi me 1 pedagoge
(Ajo ka 2 vjet aty qe n cdo gabim per
Msimin qe kam be, 2 vite radhazi he
Edhe me eshte kthy ne nje menyr qe me ka vrar e tjr kan qesh me mua)
Nejse un kisha or provimi e kjo me pyeti kush u kollit..Un i thash psee(e pyeta pse se isha kureshtare te dija arsyen e interesimit te saj) pastaj me akuzoi per munges edukate,dhe si femer ordinere qe sdi te komunikoj,pastaj me akuzoi pse kisha nderruar tez provimi po un se kisha nderruar fare,un grupin tum po beja,nejse ajo vazhdonte te acaroheshe ne mes te klases jo sdi te flasesh ke munges etike thoshte ske edukat thoshte,sduhet te drejtohesh kshu,(kur u kap ne nje gje kaq te vogel po un qe e kam duruar 2 vite sidomos ajo pjesa ku me the je jasht orbites e gjith qeshen me mua) un u bera shum e tensionuar
Nga gjitha ato qe kishte akuzuar pa te drejt isha shum e tensionuar shum e prekur nga gjith ato muaj qe sme ka vleresuar nje her,isha shum keq edhe per reagimin e klases sepse me len menjan e nuk pranohem askund me shperfillin me mbajn larg dhe hapin thashetheme,edhe per zyshen qe me foli ashtu pa drejt u nervozova shum e nuk e permbajta me veten edhe i thash kshu rrembyer “do flasim mas provimit”
Ajo vazhdonte te akuzonte jo munges edukate jo pa lidhje jo ske etik je kshu je ashtu,nejse un me mendjen time
Prit sa tmbaroj provimi se ta rregulloj un ty.E provimi mbaroj.Do flasesh tani tha..Prit i thash te ikin gjith.
Iken gjith pervec nje vajze qe i kishte kerkuar te rrinte.Ajo ekselente m
Pedagoges do i mbante an.
Nejse gjith iken e zysha filloi te fliste ankesat e saj.Edhe pastaj i thash un do me dgjosh e mua.Se ske vetem ti ankesa kam e un i thash.
Ate pjesen qe un jam jasht orbite pse se ke par i thash po u kape ktu kot i thash.Ke 2 vjet qw e ben kte pun i thash.Kapesh kot diku thu naj fjal
I thash e un hera par qe te kthehem pa te keq i thash ben kshu e mve pozit
Para klases.jo tha ja un hera par qe te flas as emrin sta di
Me mendjen time un ke 2 vjet aty qe nuk kenaqesh kurr me pergjigjet e mia e me ve pozit para tjerve fakti qe ska pas rendesi per ty sdomethen se un sjam prek.Po sja thash.Nejse un i thash gjera tjera.Ma beri kujt i thua o zyshee
Pse kshu pergjigjet tjt o zyshee(ne fakt ktu e prisha po me shpetoi goja
Pa dashje e bera)nejse se si thash naj gje te madhe gjera qe ndodhin jan
Pastaj ma beri ca e kishe ate
Flasim mas mesimit-ca me kercenon mu ti,sishte kercenim i thash un.E ca ishte mtha.Ishte thjesht fjali i thash.
NE TE VERTET isha shum e tensionuar per menyren si me ka trajtuar 2 vjet dhe per menyren si me akuzoi e pa drejt per munges edukat kur thjesht i bera nje pyetje psee,e un i thash
Si duhet te flasesh ty zonj(ma beri mua kujt i thua zonj,a kjo eshte edukata jote,un se merja vesh ca bera aty,i ngeli hatri e quajti munges edukate pse e quajta zonj,pastaj po fliste e po ankoheshe pse un e pyeta psee ose pse i thash do flasim mas provimit.
E un aty i thash shiko i thash veten se po kapesh kot,jo ma beri e un jam njeri i drejt.Po i thash e pash sa e drejt je.
Pastaj po ankoheshe perqeshte e nervozoheshe pse i thash do flasim mas provimit ose kur i thash pse ose o zyshee
E spo vetepermbahesha me
Po i thash un un kshu jam kshu kam fol
Dhe ishtw pa te keq i thash.Un nuk cenoj njeri se i mer gjerat tjt si
Te doj smbaj pergjegjsi un i thash
Edhe shiko i thash se ankesa per ty skam vetem un po gjith klasa pastaj aty o per ca keni ankesa ankesat e tyre m gjirh kan per menyren si shpjegon kjo e ca kapet kshu.Fakti qe sti thon i thash
Sdomethen qe skan.Ja un mendoj se ti je shum paragjykuese me njerzit i thash
E pastaj nderyri ajo studentja tjt
Shiko tha se kto provleme i ke per vete askush spo te tall apo po te paragjykon ty edhe zyshes kshu mendon thot
Ku foli e kjo aty kjo ste flet 1 fjal goje kalon rruges e ben sikur ste njeh.
Mbasi ndodhi kjo nje vajz ishte ne anen time kurse kjo qe u bashkua me zyshen me fliste qw sduhet te kusha fol ashtu pedagogen se kam shkel kod etike
Shum mir i thash un kur ajo mka
Be lojra dy vjet duke u kapur e mka then se jam jasht orbite e gjith ju qeshet me mua apo kjo sesht jasht orbite thadh.
1 her u ankova me te drejt mtregoni etiken.Shifni veten aty i thash boll u kam toleru 2 vjet tani ska me se tmerni per budalla.
E ti me shum me demtove se sa me ndihmove i thash me ate muhabetin e whatssup qe hape si pa lidhjr ne problemin me zyshen i thash.
Nejse skeni faj ju i thash se un dy vjet i thash afrohu sillu kir tolero ec e tani ta beni kshu i thash.
Diten tjeter nuk e di ci gjeti ca vajza te klases ca bera.
Thjesht thash dicka ne gr e whatsdup per nje mubabet qe ben ashtu sic folen gjitha i fola e un njeres.Pastaj nuk e di gjith u mblodhen duke me ofenduar,duke qeshur me mua e disa kerkuan e te me hiqnin nga gr i klases whatssup.
Edhe un nja dyve qe ben ashtu i thash qe do ma paguajn rend sepse sa te mbarojn provimet do ankohem per tane dekanat ose ne vend tjt ne shkoll.
Ca sm than ne gr ste do njeri ik hiqeni sta var njeri je budallack..Madje e vajza qe i dija shoqe dhe qe i kam ndihmuar.
Un sa kam qen 2 vjet aty ca sm kan ber,un u jam sjell mir i kam respektu.Se di cu gjeti.
Un mendoj se e zmadhova ca u fiksova shum e pa fillu shkolla doja ti kisha gjerat ne kontroll jo fol me ate qe hapte fjal jo rregullo kte jo sqaro ate jo u krheva zyshes e ndodhen kto tani.
NUK E DI A TE ANKOHEM eshte 1 psikologe shkoll eshte e pedagoge e shefe departamenti po tja
Sqaroj asaj situaten ndoshta do gjej nje zgjidhje po se di mos ndoshta prishen me shum gjerat.
Kurse per klasen nuk mundem me.
Shumica tani me perfladin e sme fladin
Sidomos 3 a 4 aty qe me kan inat shyqyr ndoshen kto gjera dhe kto do jen favorin e tyre e kjo do jet nje arsye me shum te me nxjerrin keq para tjerve.
Kisha nevoj te qetsohesha dhe nyk shkova ne provim
Tani kam e menduar qe ta le shkollen.Se smund ta perballoj gjith kte.Me shkaterrohen nervat kur shoh
Qe sme afrojn e me shmanginkur rrin bashk ne bank e me len vetem
Ose ku e ku te kapen diku qe te
Me bejn sulme si turm.
Jam shum keq.Familja me thot ckam pse kam ndryshuar qe sflas me me ta
Me kerkojn llogari per notat e kia me kerkojn llogari pse nuk jam me
E qeshur ose kshu qe flet
Nuk di cte bej nuk mundrm.DUA TA mbaroj shkollen se e 1 vit eshrs do vij i koh sdo ua shoh me fytyren askujt por qe edhe nuk di si ta perballoj.
I kam then vetes gjirhashtu se mbas ketyre gjerave kur te vazjdoj Master Tiran do u rri sa me shum larg njerzve bisedave gjerave.Smundem te me besoj te dua spo edhe te shprehem.
Kurse per tani nuk e di si tja
Bej me kte mjedis qe jam e detyruar
Cdo dite te jetoj ferrin.
Ju lutemi që komentet tuaja të jenë mbështetëse dhe jo gjykuese ndaj të tjerëve. Faqja administrohet, ndaj komentet postohen vetëm pas aprovimit nga administratori.
ti duhet te vazhdosh ne shkolle te mesosh shume dhe te tregosh se realisht ti mund te bes shume.une kam besim tek ti.mendonse familja jote shpreson shume nga ti,fjalet e klases tende nuk duhet te kene rendesi tek ti me beso.Shko dhe fol me psikolegen e fakultetit pavaresisht se eshte shefe departamenti.mbase do te te ndimoje sepse ne bote ekzistojne plot njerez te mire.ti nuk duhet te lije provimin por te shkoje.ama nuk je vone.je krenare per veten tende dhe mos e ul koken para askujt sepse ato fjale qe ti i ke dhene petagoges kushedi sa te tjere do te donin tja thonin ama u mungon guximi.Mund te nderrosh klase po edhe nese nk e nderron notat e tua te mira,rezultatet e tua do te bejn qe ata te ndihem akoma edhe me keq,me beso do ti lendone suksesi yt.
Ajo qe paskam shkruar un paska shume gabime gramatikore e drejtshkrimore.
Na falni po se pash mire.
Pershendetje,
Te falenderoj qe na ke kontaktuar. Nga pershkrimi yt i gjate eshte e thjeshte te kuptohet se sa e ngarkuar je prej marredhenieve te nderlikuara dhe konfliktuale qe ke krijuar ne shkolle. Duket se zemerimi eshte aq i madh saqe e ke te veshtire te permbahesh ne marredhenie me ta ne momentin qe ndihesh e keqkuptuar. Ajo qe ndihej mes rreshtave qe ke shkruar eshte nevoja qe ti ke per mirekuptimin e tyre. Me c’kuptova shkolla per ty eshte nje investim i rendesishem dhe mungesa e mbeshtetjes se pedagoges ne fjale dhe e shokeve te klases eshte duke te te sfiduar kete interes tendin. Nga pershkrimi yt duket se te tjeret te kane shpallur lufte dhe ty te duhet te listosh ndodhite deri ne detajin e fundit qe mos te shpallesh si fajtore ne kete lufte, ku realisht je duke u ndiher viktim. Pavaresisht nevojes tende te madhe per aprovimin e tyre do te te keshilloja te qendroje e fokusuar te qellimi yt ne ate shkolle, pra ta perfundosh dhe te deshmosh qe je e zonja per t’ja dal. Gjithashtu ne lidhje me komunikimin ne vazhdim me miqte e klases te keshilloj t’jua komunikosh se si po te bejne te ndihesh kur te shmangin apo kur nuk te bejne pjese te grupit. Pra mund t’ju thuash qe je duke u ndiher e refuzuar apo e lenduar etj. Sepse ndoshta nuk e kuptojne qe kur ti u kerkon llogari apo ngre zerin per t’ju terheq vemendjen realisht je duke u komunikuar qe je e lenduar dhe realisht do thjeshte te kesh nje marredhenie te mire me ta. Nese deshiron te ndalemi pak me gjate mbi keto shqetesime te ftoj ne chatin e nukjevetem.al ku mund te bejme nje bisede me te drejtperdrejte dhe te ndalemi pak me ne detaje. Te mirepres.
Perzemersisht,
Dorina